"Πρασινίζει" τα καταστήματα της η Lidl Ελλας
 "Πρασινίζει" τα καταστήματα της η Lidl Ελλας

"Πρασινίζει" τα καταστήματα της η Lidl Ελλας

Επί του παρόντος αριθμεί 11 καταστήματα με εγκατεστημένα φωτοβολταϊκά συστήματα στις στέγες τους, με συνολική ισχύς 3.300 MW.
RE+D magazine
21.06.2023

Η Lidl Ελλάς εντείνει τις προσπάθειές της για να μειώνει συνεχώς το ανθρακικό της αποτύπωμα κάνοντας χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας και έχοντας αντικαταστήσει στους χώρους πώλησης όλων των καταστημάτων της, τους συμβατικούς λαμπτήρες με λαμπτήρες LED.

Επί του παρόντος αριθμεί 11 καταστήματα με εγκατεστημένα φωτοβολταϊκά συστήματα στις στέγες τους, ενώ πρόσφατα ολοκλήρωσε την εγκατάσταση και ενεργοποίηση φωτοβολταϊκών συστημάτων στις αποθήκες της στα Καλύβια Αττικής και τη Σίνδο Θεσσαλονίκης. Η συνολική ισχύς των υπαρχόντων συστημάτων ανέρχεται σε 3,300 MW.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, μέχρι και το τέλος του φετινού καλοκαιριού αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία 8 πρόσθετες εγκαταστάσεις σε καταστήματα, ώστε να εξυπηρετηθεί το 5% των αναγκών της εταιρείας στη χώρα. Σύμφωνα με το επενδυτικό πλάνο της Lidl Ελλάς, έως το τέλος του οικονομικού έτους 2025 η εταιρεία θα έχει προχωρήσει με 18 επιπλέον φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις σε καταστήματα, οι οποίες χωροταξικά κατανέμονται στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα, φτάνοντας συνολικά τα 37 καταστήματα με φωτοβολταϊκά συστήματα.

Παράλληλα, η Lidl Ελλάς θέτει σε προτεραιότητα την εγκατάσταση σταθμών ηλεκτρικής φόρτισης στα γραφεία και τα καταστήματά της. Επί του παρόντος λειτουργεί σταθμούς ηλεκτρικής φόρτισης σε 28 καταστήματα, καθώς και στις κεντρικές εγκαταστάσεις στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, ενώ αναμένεται να εγκατασταθούν σταθμοί ηλεκτρικής φόρτισης σε επιπλέον 29 καταστήματα μέχρι το τέλος του τρέχοντος οικονομικού έτους.

Μέχρι το 2030, η Lidl στοχεύει να μειώσει συνολικά κατά 80% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου που προκύπτουν από την επιχειρησιακή της λειτουργία, σε σύγκριση με το 2019, σε όλες τις χώρες, ενώ έχει δεσμεύσει τους προμηθευτές της, οι οποίοι ευθύνονται για το 75% των εκπομπών που σχετίζονται με τα προϊόντα, να θέσουν μέχρι το 2026 δικούς τους κλιματικούς στόχους βασισμένους στη μεθοδολογία της πρωτοβουλίας Science Based Targets.