Τα περισσότερα επέλεξαν να συνεργαστούν διαμορφώνοντας ισχυρά επενδυτικά σχήματα εξασφαλίζοντας την απαιτούμενη τεχνογνωσία και οικονομική επάρκεια για να διαχειριστούν το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι της Αττικής.
Συγκεκριμένα προσφορές υπέβαλαν οι παρακάτω κοινοπραξίες :
1. Κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – CELESTYAL. Η CELESTYAL προστέθηκε σε αυτή τη φάση του διαγωνισμού.
2. Κοινοπραξία ΙΝΤΕΡΚΑΤ Α.Ε. (κατασκευαστική συμφερόντων της οικογένειας Παπαϊωάννου) – BEAUFORT SEA SHIPPING CORPORATION και NEWSPHONE HELLAS S.A.: Και αυτή η κοινοπραξία σχηματίστηκε σε αυτή τη φάση. Η Beaufort Sea Shipping Corporation είναι ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα τη Μασσαλία, ενώ η Newsphone Hellas ανήκει στον όμιλο Newsphone, (Vrisko.gr ακτοπλοϊκή εταιρεία Levante- eauction.gr Landea.gr).
3. Κοινοπραξία OLYMPIC MARINE S.A. – CRUISE TERMINAL INVESTMENT LIMITED SARL (όμιλος MSC Cruises): Το σχήμα συμμετείχε και στη προηγούμενη φάση ως έχει. Η Olympic Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, διαχειρίζεται ήδη το λιμάνι του Λαυρίου και συνεργάζεται με τη MSC Cruises, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες κρουαζιέρας.
4. ISRAEL SHIPYARDS INDUSTRIES LTD: Ισραηλινός όμιλος με σημαντική εμπειρία στη διαχείριση λιμένων, ο οποίος διαχειρίζεται, μεταξύ άλλων, το λιμάνι του κόλπου της Χάιφα.
5. JET PLAN SHIPPING CO LTD: Σχήμα συμφερόντων του εφοπλιστή Μάριου Ηλιόπουλου, το οποίο συμμετείχε και στην προηγούμενη φάση με την ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε., η οποία αποχώρησε σε αυτή την φάση του διαγωνισμού.
Το υπερταμείο διαβεβαιώνει ότι η αξιολόγηση των προσφορών θα ξεκινήσει άμεσα, ακολουθώντας τις διαδικασίες που προβλέπει η πρόσκληση υποβολής δεσμευτικών προσφορών, με τις οικονομικές προσφορές των επενδυτών που πληρούν τις απαιτήσεις του διαγωνισμού θα αποσφραγιζονται σε επόμενη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Υπερταμείου.
Το λιμάνι του Λαυρίου είναι το τρίτο μεγαλύτερο της Αττικής και λόγω της στρατηγικής του θέσης, κοντά σε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και τα λιμάνια Πειραιά και Ραφήνας, προσφέρει μεγάλες δυνατότητες για τουριστική ανάπτυξη. Διαθέτει ήδη υποδομές για κρουαζιέρες και σκαφών αναψυχής.
Η ΟΛΛ Α.Ε. έχει το αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης των υποδομών του λιμανιού μέσω Σύμβασης Παραχώρησης με το Ελληνικό Δημόσιο, η οποία έχει διάρκεια 60 ετών, μέχρι το 2062.
Στο λιμάνι λειτουργεί Επιβατικός Σταθμός 2.700 τ.μ. με πλήρεις ελέγχους (διαβατηριακός, αστυνομικός, τελωνειακός) που πληρούν τον Κώδικα ISPS και τη συνθήκη ΣΕΝΓΚΕΝ. Στην περιοχή υπάρχουν επίσης χώροι στάθμευσης, γραφεία για την εξυπηρέτηση επιβατών και επισκεπτών, ενώ το λιμάνι διαθέτει και Αλιευτικό Καταφύγιο καθώς και μαρίνα σκαφών αναψυχής, δυναμικότητας 200 θέσεων, με δυνατότητα επέκτασης σε 400 θέσεις μέσω πλωτών προβλητών.