Η ΑΒΑΞ είχε καταθέσει προσφορά με έκπτωση 17,5% μεταξύ των πέντε υποψηφίων και συγκεκριμένα της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, της κοινοπραξίας Intrakat – Mytiineos, της κοινοπραξίας ΕΚΤΕΡ – Δομική Κρήτης – ΕΡΕΤΒΟ – ΤΕΝΑ και την INTERKAT.
Ο προϋπολογισμός του έργου με τον ΦΠΑ είναι €310 εκατ. ενώ στην σύμβαση περιλαμβάνονται και επιπλέον €76 εκατ. ως προαιρέσεις, για το τμήμα Καλπάκι-Κακαβιά και τις συνδέσεις με αεροδρόμιο και ΒΙΠΕ Ιωάννινων. Συνολικά το κόστος ανέρχεται σε €386 εκατ.. Αναθέτουσα Αρχή του έργου είναι ο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Το έργο περιλαμβάνει δύο υποτμήματα:
- Υποτμήμα 1: Ιωάννινα – Καλπάκι.
Με αρχή το τέλος της σύμβασης παραχώρησης (Χ.Θ. 4+800) και πέρας το τέλος του AK Καλπακίου (Χ.Θ. 51+237,37) και συνολικό μήκος 46,4 χλμ νέας χάραξης. Στο υποτμήμα περιλαμβάνονται έξι (6) Ανισόπεδοι Κόμβοι, εκ των οποίων ο ΑΚ Κ3 Πασσαρώνος (Χ.Θ. 21+940 – Χ.Θ. 23+441) αποτελεί την Προαίρεση 1, μήκους 1,47χλμ.
- Υποτμήμα 2: Καλπάκι – Κακαβιά.
Με αρχή το πέρας του ΑΚ Καλπακίου (Χ.Θ. 51+237,37) και πέρας τον μεθοριακό σταθμό Κακαβιάς (Χ.Θ. 74+349,66) και συνολικό μήκος 23,11 χλμ, προβλέπεται η αναβάθμιση της υφιστάμενης οδού, που αποτελεί την Προαίρεση 2.