Η πλατφόρμα KPMG Workbench είναι μια ανοικτή, διαλειτουργική πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης, αναπτυγμένη με τεχνολογία και υποστήριξη της Microsoft, που ενδυναμώνει τους επαγγελματίες της KPMG με την υποστήριξη αξιόπιστων, ευφυών πρακτόρων τεχνητής νοημοσύνης, προσφέροντας καινοτομία στους πελάτες και συμπληρώνοντας την ανθρώπινη εμπειρία.
Η KPMG ανακοίνωσε την κυκλοφορία της πλατφόρμας KPMG Workbench – της βασικής και ενιαίας πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης της KPMG, σχεδιασμένης για την ευρεία παγκόσμια υιοθέτηση και ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης, ενισχύοντας ταυτόχρονα την εμπιστοσύνη και τον έλεγχο στη χρήση της σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές και ομάδες. Αποτελεί μέρος της επένδυσης πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων του οργανισμού στην τεχνητή νοημοσύνη και τη μετάβαση σε “agentic” περιβάλλοντα, και είναι το θεμέλιο των ψηφιακών πλατφορμών εξυπηρέτησης πελατών της KPMG: KPMG Digital Gateway (Tax), KPMG Velocity (Advisory) και η έξυπνη audit πλατφόρμα KPMG Clara.
Αυτή είναι η πιο πρόσφατη ανακοίνωση της KPMG σχετικά με την τεχνητή νοημοσύνη, κατόπιν πρόσφατων επενδύσεων με τη Microsoft και άλλους στρατηγικούς συνεργάτες, στοχεύοντας στη δημιουργία αξίας πιο γρήγορα με καινοτόμες ψηφιακές λύσεις, αποδοτικότητα και προηγμένες τεχνολογίες σε πρακτικό επίπεδο για τους πελάτες.
Βασικά Σημεία:
Η πλατφόρμα KPMG Workbench διαθέτει δίκτυο 50 βοηθών τεχνητής νοημοσύνης (πράκτορες και chatbots) που αλληλεπιδρούν μεταξύ τους σε πολλαπλούς τομείς, ενώ αναπτύσσονται σχεδόν χίλιοι ακόμα για να καλύψουν ποικίλες ανάγκες των πελατών. Οι πράκτορες συνεργάζονται με διάφορα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα (LLMs) και λειτουργούν ως ψηφιακοί «συνεργάτες» δίπλα στους επαγγελματίες της KPMG για την παροχή γρήγορων, ποιοτικών και αξιόπιστων λύσεων.
Βασιζεται στις υπηρεσίες Microsoft Azure AI Foundry, επιτρέποντας τη διαλειτουργική επικοινωνία πράκτορα με πράκτορα και ενσωματώνοντας δυνατότητες από το οικοσύστημα συνεργατών της KPMG, όπως τα Salesforce, ServiceNow και Workday, ώστε οι πελάτες που έχουν πρόσβαση σε αυτή να μπορούν να επιλέξουν το μοντέλο ή τον πράκτορα τεχνητής νοημοσύνης που ταιριάζει στην εκάστοτε εργασία τους.
Στόχος να ενισχλυσει την επόμενη γενιά εξυπηρέτησης πελατών με τεχνητή νοημοσύνη, εισάγοντας το μοντέλο “Services as Software (SaS)”, με εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης εμπλουτισμένα με τη βαθιά τεχνογνωσία των επαγγελματιών της KPMG.
Η πλατφόρμα διαθέτει ενσωματωμένη κυριαρχία δεδομένων, δίνοντας στους πελάτες πλήρη έλεγχο στην αποθήκευση και επεξεργασία των δεδομένων τους, συμμορφούμενο με τοπικές και διεθνείς κανονιστικές απαιτήσεις.
Η KPMG είναι ο πρώτος οργανισμός παγκοσμίως που πιστοποιήθηκε με το BSI/ISO 42001 για Συστήματα Διαχείρισης τεχνητής νοημοσύνης και κάθε εργαλείο και πράκτορας στην πλατφόρμα έχει τη σφραγίδα "KPMG Trusted AI", βάσει ενός 10-πυλώνα πλαισίου αξιολόγησης.
«Οι πελάτες μάς λένε ότι η ικανότητά τους να ενορχηστρώνουν και να ελέγχουν τους πράκτορές τους με ασφαλή τρόπο αποτελεί πλέον τη νούμερο ένα προτεραιότητά τους. Επίσης, δεν επιθυμούν να είναι «κλειδωμένοι» σε έναν μόνο πάροχο. Έτσι, αναπτύξαμε μια θεμελιώδη πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης με δυνατότητες κυριαρχίας δεδομένων, ενσωματωμένη στο Trusted AI Framework μας. Με την πλατφόρμα KPMG Workbench, συνδυάζουμε προηγμένους πράκτορες τεχνητής νοημοσύνης με τη διορατικότητα, την κρίση και την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας για να προσφέρουμε πιο έξυπνες λύσεις στους πελάτες, πιο γρήγορα και με πλήρη εμπιστοσύνη στην ασφάλεια και συμμόρφωση.», δήλωσε ο David Rowlands, Global Head of AI, KPMG International.