Ταράτσες μετατρέπονται σε πλατείες
Ταράτσες μετατρέπονται σε πλατείες

Ταράτσες μετατρέπονται σε πλατείες

Το "πείραμα" της Heineken για να φέρει κοντά τη Γενιά Ζ και τους Millennials.
Share Copy Link
Ειρήνη Θεοφανίδου
08.10.2025

Η Heineken ξεκίνησε μια πρωτοβουλία που επαναχρησιμοποιεί τις στέγες ως κοινωνικούς χώρους για την καταπολέμηση της απομόνωσης στις πόλεις, όπως αποτυπώνεται σε σχετικό υλικό από το Dezeen για την παγκόσμια μάρκα μπύρας.

Με τίτλο Rooftop Revival, το έργο ανταποκρίνεται σε έρευνα που ανατέθηκε από την Heineken και δείχνει ότι το 57% των 10.500 ενηλίκων που συμμετείχαν στην έρευνα αισθάνονται μοναξιά παρά το γεγονός ότι ζουν σε μεγάλες πόλεις. Επιπλέον, το 33% του ερωτηθέντος κοινού βιώνει ένα αίσθημα απομόνωσης χωρίς κοινωνικές αλληλεπιδράσεις σε εβδομαδιαία βάση. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 47% για τη Γενιά Ζ και τους Millennials.

Heineken rooftop1.jpg

Η Σεούλ επιλέχθηκε ως η πόλη έναρξης της προσπάθειας λόγω της έντονης ενσάρκωσης αυτού που η Heineken αποκαλεί «παράδοξο της εγγύτητας», όπου επικρατεί κοινωνική αποσύνδεση παρά τη φυσική εγγύτητα. Η πρωτεύουσα της Νότιας Κορέας έχει επίσης υψηλό ποσοστό από επίπεδες στέγες που δεν αξιοποιούνταν επαρκώς και ήταν βαμμένες πράσινες.

«Σε μια εποχή όπου τα αστικά περιβάλλοντα δίνουν προτεραιότητα στην παραγωγικότητα έναντι της σύνδεσης και οι χώροι διαβίωσης και κοινωνικοποίησης συρρικνώνονται, υπάρχουν πολλοί ξεχασμένοι χώροι που μπορούν να γίνουν χώροι ανανέωσης», δήλωσε ο Κορεάτης αρχιτέκτονας Μπιόνγκ Σου Τσο. «Στη Σεούλ, με τα ζεστά και υγρά καλοκαίρια και τη μοναδική τοπογραφία, οι στέγες ανοίγουν νέες προοπτικές», πρόσθεσε. 

Δείτε το σχετικό βίντεο εδώ