Σε τεχνητή νοημοσύνη και data analytics οι επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ
Σε τεχνητή νοημοσύνη και data analytics οι επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ

Σε τεχνητή νοημοσύνη και data analytics οι επενδύσεις των ΑΕΕΑΠ

RE+D magazine
06.12.2023

Οι νέες τεχνολογικές εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένης της τεχνητής νοημοσύνης και ανάλυσης δεδομένων, διαμορφώνουν την κατανομή κεφαλαίου για τις ΑΕΕΑΠ, καθώς επηρεάζουν τη διαχείριση εσόδων, την απόκτηση πελατών, τη συνεχή συντήρηση και επισκευή, την εμπειρία των πελατών και την κατανομή των χαρτοφυλακίων.

Και μπορεί το αρχικό κόστος της εγκατάστασης υποδομών proptech να είναι εξαιρετικά υψηλό, η έγκαιρη υιοθέτηση τους όμως μπορεί να δώσει μακροπρόθεσμα στις επιχειρήσεις ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Στο πρόσφατο συνέδριο της Nareit REITworld: 2023 που έγινε αυτό τον Νοέμβριο στο Λος Άντζελες των ΗΠΑ οι επικεφαλής των ΑΕΕΑΠ και στελέχη διεθνών εταιριών τόνισαν ότι οι ΑΕΕΑΠ δεν θα πρέπει να φοβούνται να διακόπτουν διαδικασίες που δεν προσφέρουν όφελος στην εταιρεία. 

Αλλά την ίδια ώρα που οι άνθρωποι απλώς αναζητούν λύσεις, πολλές εφαρμογές proptech απαιτούν ένα ευρύτερο σύνολο δεδομένων για να μπορούν να δίνουν αξιόπιστα αποτελέσματα, και ταυτόχρονα συνεχή ενημέρωση για τα νέα προϊόντα που θα αναβαθμίσουν τις υποδομές στην αγορά, για να μπορέσει να διατηρηθεί η σχέση και η ευθυγράμμιση με τους μεγάλους παρόχους υπηρεσιών cloud.

Στο μέτωπο της διαχείρισης εσόδων και της έγκαιρης υιοθέτησης της τεχνητής νοημοσύνης και άλλων τεχνολογιών σε ΑΕΕΑΠ, όλοι τόνισαν ότι θα πρέπει να βρεθεί η "χρυσή τομή" ανάμεσα στην κάλυψη βραχυπρόθεσμων αναγκών που απαιτούν άμεσες κεφαλαιουχικές δαπάνες έναντι της κάλυψης της μακροπρόθεσμης ανάγκης για αναβαθμίσεις. Αν και το αρχικό κόστος της επένδυσης σε proptech μπορεί να είναι εξαιρετικά υψηλό, η έγκαιρη υιοθέτηση μπορεί να δώσει στις επιχειρήσεις ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μακροπρόθεσμα.

Σε ότι αφορά το πώς το proptech μπορεί να επιταχύνει την υιοθέτηση των ESG κριτηρίων, στελέχη της αγοράς διευκρίνισαν ότι είναι αδύνατο για τις ΑΕΕΑΠ να ανταγωνιστούν και να είναι επιτυχημένες στον τομέα της βιωσιμότητας χωρίς δεδομένα. Οι εταιρείες πρέπει να δημιουργήσουν έναν κοινό παρονομαστή σε όλο το χαρτοφυλάκιο που θα τους επιτρέπει να παρακολουθούν τις πρωτοβουλίες με συνέπεια, και αξιοπιστία.