Σύμφωνα με διεθνή δημοσιεύματα, η Google φαίνεται να δοκιμάζει την ενσωμάτωση αγγελιών ακινήτων στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μάλιστα, ο ειδικός στην τεχνολογία ακινήτων Mike DelPrete δημοσίευσε πρόσφατα screenshots από κινητά τηλέφωνα που έδειχναν αγγελίες ακινήτων στην αναζήτηση της Google, πιθανόν μέσω της εταιρείας δεδομένων ακινήτων HouseCanary.
Οι χρήστες μπορούν να δουν όλες τις λεπτομέρειες μιας αγγελίας, να ζητήσουν ξενάγηση και να επικοινωνήσουν με τον μεσίτη, δηλαδή λειτουργίες παρόμοιες με αυτές που προσφέρει το Zillow.com. Οι δοκιμές φαίνεται να πραγματοποιούνται σε επιλεγμένες αγορές και μόνο σε κινητές συσκευές.
Η πτώση των μετοχών της Zillow αντικατοπτρίζει την προετοιμασία των επενδυτών για τον πιθανό αντίκτυπο της εισόδου της Google στην αγορά ακινήτων. Σε ένα σημείο της συνεδρίασης την Δευτέρα, η μετοχή κατέγραψε πτώση άνω του 11%, με τη συνολική απώλεια κεφαλαιοποίησης να φτάνει τα $1,6 δισ., ενώ η τρέχουσα κεφαλαιοποίηση της Zillow ανέρχεται σε περίπου $16,26 δισ.
Ωστόσο, αναλυτές της Wall Street επισημαίνουν ότι η εξάρτηση της Zillow από την οργανική αναζήτηση είναι σχετικά μικρή, περιορίζοντας ενδεχόμενες άμεσες αρνητικές επιπτώσεις. Ο Alec Brondolo της Wells Fargo τόνισε ότι δεν αναμένει σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο από την πιθανή μεταφορά αγγελιών από οργανικά αποτελέσματα σε πληρωμένες διαφημίσεις της Google, καθώς η Zillow δεν εξαρτάται υπερβολικά από οργανικά αποτελέσματα για την επισκεψιμότητα.
Ο Brondolo σχολίασε ακόμη ότι η νέα λειτουργία της Google πιθανόν να λειτουργήσει όπως το Google Hotel Metasearch, όπου οι εταιρείες όπως Zillow, Homes.com και Realtor.com θα διεκδικούν διαφημιστικούς χώρους για τις αγγελίες τους, αντί η Google να προσπαθεί να πουλήσει απευθείας προϊόντα διαφήμισης στους πράκτορες ακινήτων.