Ωριμάζει ο ΒΟΑΚ
Ωριμάζει ο ΒΟΑΚ

Ωριμάζει ο ΒΟΑΚ

Κατατέθηκε στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το Έργο Χανιά - Ηράκλειο του Βόρειου οδικού άξονα Κρήτης (BΟΑΚ)
RE+D magazine
14.05.2021

«Πρόσω ολοταχώς» για τον νέο ΒΟΑΚ από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

 Ο αυτοκινητόδρομος μήκους 157,5 χλμ και παράπλευρου / κάθετου δικτύου περίπου 150 χλμ. προϋπολογισμού 1,32 δις. ευρώ, θα κατασκευαστεί με Σύμβαση Παραχώρησης και είναι το μεγαλύτερο οδικό έργο που ετοιμάζεται σήμερα να υλοποιηθεί στην χώρα.

 Το έργο περιλαμβάνει:

 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ και κεντρική νησίδα

 26 σήραγγες μονού κλάδου συνολικού μήκους ~ 34 χλμ.

 10,80 χλμ. νέες γέφυρες, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος

 20 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι και αναβάθμιση των υπαρχόντων ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου

 Ο Βόρειος οδικός Άξονας της Κρήτης ολοκληρώνεται με το τμήμα Χερσόνησος Νέάπολη που θα κατασκευαστεί ως ΣΔΙΤ και για το οποίο έχει ήδη κατατεθεί στην Περιφέρεια Κρήτης προς έγκριση η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων 

 Για το έργο βρίσκεται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την επιλογή αναδόχου στον οποίο συμμετέχουν πέντε κοινοπρακτικά σχήματα:

 - “ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.”,

 - Ένωση Προσώπων “Αυτοκινητόδρομος Αριάδνη” (ΑΒΑΞ-Marguerite),

 - “Άκτωρ Παραχωρήσεις Α.Ε.”,

 - Shikun Binui LTD και

 - Ένωση Προσώπων “Κοινοπραξία Acciona Concesiones-Μυτιληναίος Intertoll”.