Πιο συγκεκριμένα, ολόκληρος ο αυτοκινητόδρομος έχει μήκος 182,1 χλμ. και είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, συνολικού προϋπολογισμού €1,4 δισ. Διαθέτει την αναγκαία χωρητικότητα, ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου δύο (2) λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση συν Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου σε νέα χάραξη συνδέοντας την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα.
Με την παράδοση των νέων τμημάτων του Ε65 τον Απρίλιο του 2024 , σε κυκλοφορία βρίσκονται 136 χλμ. σύγχρονου, ασφαλούς αυτοκινητοδρόμου, από Η/Κ με τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (206,5 χλμ.) έως και Α/Κ Καλαμπάκας. Σημαντικοί τουριστικοί προορισμοί όπως τα Μετέωρα, η Λίμνη Πλαστήρα, το Καρπενήσι, τα Τρίκαλα είναι πλέον προσβάσιμοι, γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, ενώ μια νέα αναπτυξιακή δυναμική θα δοθεί στον κορμό της χώρας.
Υπό κατασκευή από την εταρεία ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο Βόρειο Τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών. Για την κατασκευή τους λειτουργούν 2 κεντρικές και 2 υποστηρικτές εγκαταστάσεις με 780 άτομα προσωπικό και 440 μηχανήματα έργου και φορτηγά.
Πρόοδος Κατασκευής Βορείου Τμήματος
- Συνολική πρόοδος κατασκευής 72,77%.(τελευταία στοιχεία Άνοιξη 25)
- Σήραγγες: 98,47%
- Γέφυρες: 95,87%
- Ασφαλτικά: 44,87%
- Χωματουργικά: 85,33%
Τεχνικά Χαρακτηριστικά Βόρειου Τμήματος
Το συνολικό μήκος του βόρειου τμήματος είναι 70,5 χλμ. Θα έχει 2 δίδυμες σήραγγες (στο 176ο χλμ) και μία σήραγγα μονού κλάδου (στο 137ο χλμ)
δύο τεχνικά Cut & Cover (στο 137ο χλμ. και 138ο χλμ) 23 Γέφυρες 14 Άνω & 40 Κάτω Διαβάσεις 3 αμφίπλευρους Χώρους Στάθμευσης (Parking & WC) 6 Ανισόπεδους Κόμβους (Βασιλικής, Καλαμπάκας, Γρεβενών, Οξύνειας, Αγιόφυλλου-Καρπερού και Εγνατίας) 2 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (Ράξα Τρικάλων, Αγιόφυλλο - Καρπερό) ένα Μετωπικό Σταθμό Διοδίων και 2 Πλευρικούς, 2 Κέντρα Ελέγχου & Συντήρησης (Τρικάλων, Αγιόφυλλου - Καρπερού) και ένα κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας & 1 Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων