Ο Όμιλος, που διατηρεί σήμερα 89 φυσικά καταστήματα (53 στην Ελλάδα, 6 στην Κύπρο, 10 στη Βουλγαρία και 20 στη Ρουμανία), προχωρά σε στοχευμένη γεωγραφική επέκταση. Στην Ελλάδα, παραμένει σταθερός ο στόχος ανάπτυξης ενός νέου καταστήματος κάθε τρία χρόνια ενώ στην Κύπρο, προβλέπεται η λειτουργία δύο νέων υπερκαταστημάτων μέσα στην επόμενη πενταετία, σε Λάρνακα και Πρωταρά.
Στη Βουλγαρία, η εταιρεία σχεδιάζει ένα επιπλέον υπερκατάστημα τα επόμενα 2-3 χρόνια, ενώ παράλληλα προγραμματίζει αποεπένδυση από ακίνητα που δεν θα αξιοποιηθούν.
Στη Ρουμανία, προβλέπεται η προσθήκη 1-2 νέων υπερκαταστημάτων ετησίως.
Παράλληλα, η εταιρεία επεκτείνει σημαντικά την εφοδιαστική της υποδομή. Δύο νέα κέντρα διανομής αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία την επόμενη τριετία έως πενταετία. Το ένα θα λειτουργήσει στη Θεσσαλονίκη, για την υποστήριξη των καταστημάτων της Βόρειας Ελλάδας και της Βουλγαρίας και το δεύτερο στα Οινόφυτα, που θα εξυπηρετεί την υπόλοιπη Ελλάδα και τις διεθνείς ανάγκες.
Η συνολική επένδυση για τις δύο αυτές υποδομές αναμένεται να ξεπεράσει τα 60 εκατ. ευρώ, ενισχύοντας την ταχύτητα και αποδοτικότητα των διανομών.
Στον ψηφιακό τομέα, ο Όμιλος διαθέτει ήδη ηλεκτρονικά καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Ρουμανία, ενώ το 2025 αναμένεται να κάνει πρεμιέρα και το e-shop στη Βουλγαρία.
Τέλος μέσω συνεργασιών, το brand JUMBO έχει παρουσία με 40 καταστήματα σε επτά ακόμη χώρες των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής, ενώ στο Ισραήλ λειτουργεί ήδη το τρίτο υπερκατάστημα και έως τα τέλη του 2025 προβλέπεται να φτάσουν τα πέντε.
Οι στρατηγικές αυτές κινήσεις αναμένεται να ενισχύσουν τη θέση της JUMBO στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, παρά το ασταθές περιβάλλον του λιανεμπορίου και τις συνεχιζόμενες ανακατατάξεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.