Εντυπωσιάζει το περίπτερο των ΗΠΑ στη Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής της Βενετίας
Εντυπωσιάζει το περίπτερο των ΗΠΑ στη Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής της Βενετίας

Εντυπωσιάζει το περίπτερο των ΗΠΑ στη Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής της Βενετίας

Το θέμα της 18ης Μπιενάλε είναι "Το Εργαστήριο του Μέλλοντος".
RE+D magazine
07.08.2023

Ανταποκρινόμενο στο θέμα της 18ης Μπιενάλε Αρχιτεκτονικής της Βενετίας που είναι «Το Εργαστήριο του Μέλλοντος», το περίπτερο των ΗΠΑ μελετά τις περιπλοκότητες του πλαστικού και τις επιπτώσεις του στην παραγωγή, τους πόρους και την παρουσία, στο πλαίσιο της χώρας.

Με επιμέλεια από τις Tizziana Baldenebro και Lauren Leving, η έκθεση «Everlasting Plastics» αμφισβητεί τη σπάταλη εξάρτησή μας από υλικά μιας χρήσης· η Baldenebro μιλά για όλα αυτά στο Designboom.

«Επιλέξαμε να εξετάσουμε προσεκτικά το πλαστικό. Αν και το πλαστικό είναι ευρέως διαδεδομένο στον κόσμο, στην κοινή θέα κρύβεται. Μονώνει τα σπίτια μας, επέχει θέση παραγωγικού φραγμού και λειτουργεί ως παράγων αντιδράσεως - και ως δοχείο και ως ιός. Η "Everlasting Plastics" φέρνει στο προσκήνιο αυτές τις εντάσεις» εξήγησε η Tizziana Baldenebro. 

«Μέσω της περιοχής μας φτάσαμε στην έρευνά μας για το πλαστικό. Τα πολυμερή τελειοποιήθηκαν στις ΗΠΑ και πιο συγκεκριμένα στις μεσοδυτικές Πολιτείες όπου εμείς - οι επιμελήτριες και όλοι οι πέντε δημιουργοί που εκθέτουν - ζούμε και εργαζόμαστε σήμερα ή στο παρελθόν» πρόσθεσε.

«Τα έργα που εκτίθενται διευρύνουν υφιστάμενες αφηγήσεις και μας κάνουν να συνειδητοποιούμε τους σιωπηρούς και ασυνείδητους τρόπους με τους οποίους έχουμε χρησιμοποιήσει το πλαστικό ως υλικό. Το πλαστικό εμφανίστηκε ως λύση για την προστασία του περιβάλλοντος, αντικαθιστώντας το ελεφαντόδοντο, την ταρταρούγα, τις ζωικές γούνες και άλλα. Καθώς όμως αρχίσαμε να μεταθέτουμε τη χρήση του πλαστικού και την κατανάλωση προς το αναλώσιμο και τη μία χρήση, αρχίσαμε να εφαρμόζουμε αυτή τη νοοτροπία σε όλο και περισσότερα υλικά. Το θέμα που έχουμε είναι με την κατανάλωση - όλοι οι πόροι είναι πεπερασμένοι και πρέπει να το καταλάβουμε αυτό» τόνισε.