Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε: Ένδυση- υπόδηση (38,8%), Φαρμακευτικά- καλλυντικά (30,3%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (30%), Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (22,6%), Πολυκαταστήματα (16,7%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (8,5%). Στον αντίποδα, μειώθηκαν σε: Τρόφιμα- ποτά- καπνό (4,7%) και Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (4,6%).
Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 10,8% τον Φεβρουάριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022 σημείωσε αύξηση 2,1%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 1,5% τον Φεβρουάριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 16,8% τον Φεβρουάριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2021, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022 σημείωσε αύξηση 3,1%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 2,4% τον Φεβρουάριο 2022 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2022.
Αύξηση 10,8% στον τζίρο λιανικού εμπορίου τον Φεβρουάριο 2022

Αύξηση 10,8% στον τζίρο λιανικού εμπορίου τον Φεβρουάριο 2022
Μείωση καταγράφεται μόνο στα σούπερ μάρκετ και καταστήματα ειδών διατροφής.
Share
Copy Link
RE+D magazine
29.04.2022