Αλλαγή στρατηγικής για την Nuveen Real Estate
Αλλαγή στρατηγικής για την Nuveen Real Estate

Αλλαγή στρατηγικής για την Nuveen Real Estate

Share Copy Link
Ειρήνη Θεοφανίδου
30.10.2025

Σε αλλαγή της στρατηγικής της προχωρά η Nuveel Real Estate (μέρος του ομίλου TIAA) καθώς μετά από χρόνια "αναταράξεων" στον χώρο του λιανεμπορίου -από την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου έως και το πλήγμα της πανδημίας στα φυσικά καταστήματα- οι επενδυτές φαίνεται ότι αναζητούν περισσότερο από ποτέ προστιθέμενη αξία.

Για τη Nuveen Real Estate, η ευκαιρία εντοπίζεται σε μικρά, προσανατολισμένα στις καθημερινές ανάγκες κέντρα λιανικής: strip centers που βρίσκονται γύρω από σούπερ μάρκετ, όπως αναφέρει το CNBC.

Ο Chad Phillips, επικεφαλής του παγκόσμιου τμήματος ακινήτων της εταιρείας, επισημαίνει ότι αυτά τα ακίνητα έχουν αποδειχθεί ανθεκτικά και κερδοφόρα σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Ενώ τα παραδοσιακά εμπορικά κέντρα αντιμετωπίζουν μακροχρόνια προβλήματα πληρότητας (υψηλό ποσοστό κενών καταστημάτων) και άλλες προκλήσεις, τα ανοιχτά κέντρα λιανικής προσανατολισμένα στις καθημερινές ανάγκες διατηρούν ανοδική πορεία. 
Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν τη στροφή αυτή: τα ποσοστά κενών θέσεων έχουν μειωθεί την τελευταία δεκαετία, και πολλά από τα ακίνητα της Nuveen βρίσκονται σχεδόν πλήρως ενοικιασμένα. Όπως αναφέρει ο Phillips: «Έχουμε επενδύσει σε μεγάλο βαθμό σε αυτή τη στρατηγική».

Η Nuveen προτιμά το σχετικά χαμηλό κόστος εισόδου και τη δυνατότητα κλιμάκωσης αυτών των ανοιχτών κέντρων. Σε αντίθεση με τα μεγαλύτερα, κλειστά εμπορικά κέντρα, αυτά τα ακίνητα είναι πιο εύκολα στην αγορά, πώληση και αναπροσαρμογή, επιτρέποντας στην εταιρεία να παραμένει ευέλικτη σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει σταθερές αποδόσεις και προστασία από καθοδικούς κινδύνους.