Σάββατο
16 Δεκεμβρίου 2017
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Τουρίστες του Σεπτεμβρίου στοχεύει η Μύκονος

03 Σεπτεμβρίου 10 - RE+D Magazine

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Νέα φθινοπωρινή καμπάνια με επίκεντρο τη Δήλο και την Ανω Μερά δημιούργησε ο Δήμος Μυκόνου με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ταυτόχρονη ανάδειξη και των άλλων πλεονεκτημάτων του τουριστικού προϊόντος του νησιού.

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
WAVE MEDIA OPERATIONS IKE © 2001-2017
Internet Business Hellas