22 Ιανουαρίου 2017
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Αναγνωρίζουν τα «πράσινα» προϊόντα οι καταναλωτές

01 Μαρτίου 10 - RE+D Magazine
Αναγνωρίζουν τα «πράσινα» προϊόντα οι καταναλωτές

DEALS

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΠΩΛΗΤΗΣ
18 Ιανουαρίου 17 Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A ΤΡΑΙΝΟΣΕ
17 Ιανουαρίου 17 Grivalia Hospitality Dolphin Capital Investors

ΜΕΤΟΧΕΣ

ΔΕΙΚΤΕΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Redvis

Εκτιμητές-Πολεοδόμοι - ΕΛΛΑΔΑ

ΕΡΡΙΚΟΣ ΑΡΩΝΕΣ

Επενδυτική - ΕΛΛΑΔΑ

Eurobank Property Services

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

IBI Group

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

ΕΤΑΔ A.E.

Eταιρεία του Δημοσίου - ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Antulio Richetta

Διευθυντής IBI Group

Δημήτρης Ανδρίτσος

Διευθύνων Σύμβουλος Eurobank Property Services

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές εμφανίζονται πρόθυμοι να ανταμείψουν μια περιβαλλοντικά υπεύθυνη επιχείρηση και «πράσινα» προϊόντα παρά την οικονομική κρίση, συμφώνα με έρευνα που υλοποιείται για δεύτερη χρονιά και η οποία παρουσιάστηκε στο πλαίσιο ημερίδας του Ερευνητικού Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Αειφορίας με θέμα «Πράσινο Marketing και Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην Ελλάδα».

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
Internet Business Hellas