Σάββατο
25 Νοεμβρίου 2017
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Χαμηλότερη η καταναλωτική εμπιστοσύνη το δ' τρίμηνο του 2016

21 Φεβρουαρίου 17 - RE+D magazine
Χαμηλότερη η καταναλωτική εμπιστοσύνη το δ' τρίμηνο του 2016

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Zeus

Fund - ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Μειωμένος κατά τρεις μονάδες είναι ο Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στην Ελλάδα κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2016, σύμφωνα με την έρευνα Consumer Confidence της Nielsen.

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
WAVE MEDIA OPERATIONS IKE © 2001-2017
Internet Business Hellas