Τρίτη
21 Νοεμβρίου 2017
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Η εξωστρέφεια πυλώνας ανάπτυξης του κλάδου τροφίμων

17 Μαρτίου 17 | Ευάγγελος Καλούσης
Ευάγγελος Καλούσης

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Zeus

Fund - ΕΛΛΑΔΑ

ΕΡΡΙΚΟΣ ΑΡΩΝΕΣ

Επενδυτική - ΕΛΛΑΔΑ

IBI Group

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

Solum Property Solutions

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

Α&Μ Αrchitects| Engineers| Project Managers

Κατασκευαστική - ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Antulio Richetta

Διευθυντής IBI Group
Μέσα σε ένα εξαιρετικά ασταθές επιχειρηματικό περιβάλλον, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών, εξακολουθεί να αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς, ανταγωνιστικούς και εξωστρεφείς κλάδους, με κύριο ρόλο στην οικονομία της χώρας μας, κατέχοντας το 25% της βιομηχανικής παραγωγής και σημειώνοντας κύκλο εργασιών που φτάνει τα 14,2 δισ. ευρώ.

 

Παράλληλα, παρουσιάζει ισχυρή εμπορική δραστηριότητα στην Ελλάδα, τα Βαλκάνια, την Ευρώπη και στις ΗΠΑ με τις εξαγωγές να ανέρχονται στα 4,5 δισ. ευρώ. Σημειώνοντας θετική ανάπτυξη όλα τα χρόνια της κρίσης, γεγονός που μας κάνει να πιστεύουμε ότι η Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, μπορεί να αποτελέσει την αφετηρία για τη βιομηχανική ανάκαμψη της Ελλάδας.

Μέσα σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, προσπαθεί να επιβιώσει και να ξεπεράσει τα εμπόδια που έχει δημιουργήσει η 6ετής κρίση, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα σαν μια μεγάλη πρόκληση, για να κτίσει ένα καλύτερο μέλλον, για την ίδια, τους εργαζόμενους και τους καταναλωτές.

Στόχος όλων, η δημιουργία υψηλής ποιότητας ελληνικών προϊόντων τόσο για την ελληνική όσο και για τις ξένες αγορές.

Η εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες παρέχουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα ελληνικά προϊόντα, συμβάλλοντας στο δυναμικό χαρακτήρα του κλάδου μας. Σε αυτό το πλαίσιο, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών, επενδύει συνεχώς στη βελτίωση των διαδικασιών παραγωγής και των συστημάτων διανομής δημιουργώντας προϊόντα ποιοτικά, ασφαλή καινοτόμα και προσιτά, με στόχο τη διατήρηση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή. Για την διασφάλιση αυτού του στόχου, υποστηρίζουμε με σθένος την ανάπτυξη μιας ρεαλιστικής και αποτελεσματικής βιομηχανικής πολιτικής, ενώ παράλληλα προωθούμε την καινοτομία μέσα από μια σειρά πρωτοβουλιών και ενισχύουμε την εξαγωγική μας δραστηριότητα.

Ενίσχυση της εξωστρέφειας

Λόγω της δυναμικής που προσφέρει η παρουσία στις ξένες αγορές λοιπόν, η Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων & Ποτών έχει δώσει έμφαση στην καινοτομία και ενίσχυση της εξωστρέφειας, ως βασικούς πυλώνες ανάπτυξης, παράγοντας και εξάγοντας ανταγωνιστικά προϊόντα που ξεχωρίζουν για την αυθεντικότητά τους και την ποιοτική τους υπεροχή, στηρίζουν την ελληνική αγροτική παραγωγή και προάγουν την καταξιωμένη ελληνική διατροφή.

Για την επίτευξη αυτού του στόχου προωθούμε την καινοτομία μέσα από συγκεκριμένες δράσεις, όπως ο Διαγωνισμός ECOTROPHELIA, που φέτος διοργανώνεται για 7η συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα και τα Brokerage Events. Παράλληλα, ενισχύουμε τις εξαγωγές του κλάδου στηρίζοντας πλατφόρμες και πρωτοβουλίες αλλά και συμμετέχοντας ενεργά σε μεγάλες εκθέσεις όπως η FOOD EXPO, που φέτος διοργανώνεται 18-20 Μαρτίου υπό την αιγίδα του ΣΕΒΤ, και η οποία αποτελεί την μεγαλύτερη και πιο αποτελεσματική έκθεση προώθησης εξαγωγών ειδών διατροφής στην Ελλάδα. Είναι ενδεικτικό ότι φέτος αναμένεται να επισκεφτούν την έκθεση 60.000 επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά και 2.500 διεθνείς αγοραστές! Αξίζει ακόμα να σημειωθεί ότι και συνεργασίες μέσα από επιλεγμένες εκδόσεις, όπως το περιοδικό AMBROSIA, το οποίο φθάνει σε 32.000 αγοραστές τροφίμων σε όλο τον κόσμο προτείνοντάς τους ελληνικές λύσεις, έχουν δώσει ουσιαστική βοήθεια στην προώθηση των εξαγωγών μας.

Ταυτόχρονα, το τελευταίο διάστημα προχωρήσαμε και σε μια πολύ σημαντική πρωτοβουλία για τα Μέλη μας και την προώθηση των εξαγωγών. Πιο συγκεκριμένα, ετοιμάσαμε στην επίσημη ιστοσελίδα μας την Πλατφόρμα εξαγωγών για την Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων, την οποία θα προωθήσουμε στα 61 Γραφεία Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων που λειτουργούν σε 46 Πρεσβείες και Προξενεία της Ελλάδας, σε πολλές χώρες του Πλανήτη, με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την προώθηση των Ελληνικών προϊόντων διατροφής.

Νέες πρωτοβουλίες

Τέλος, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι αναζητώντας συνεχώς πρωτοβουλίες που στοχεύουν στη βελτίωση της επιχειρηματικότητας, στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και στην ανάπτυξη του κλάδου, ειδικά στις δυσμενείς συνθήκες που βιώνει η χώρα μας, βρισκόμαστε σε συνεχή επαφή με αρμόδιες Αρχές και διευθύνσεις, όπως η Διεύθυνση Οικονομικών Σχέσεων και Αναπτυξιακής Συνεργασίας του Υπουργείου Εξωτερικών, για ενημέρωση των μελών μας γύρω από οποιαδήποτε νέα υπηρεσία δημιουργείται. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η ηλεκτρονική υπηρεσία «Συνήγορος της Αγοράς» που καθιστά πιο άμεση και λειτουργική τη συνεργασία της αρμόδιας Β8 Διεύθυνσης του ΥΠΕΞ με τους Έλληνες εξαγωγείς, καθώς, μεταξύ άλλων, παρέχει συμβουλές επιχειρηματικής δραστηριοποίησης σε ξένες αγορές, ενημερώνει για επιχειρηματικές ευκαιρίες και πληροφορεί για την πρόσβαση σε ευρωπαϊκά και διεθνή χρηματοδοτικά προγράμματα. Παραμένοντας πιστοί στους στόχους μας λοιπόν, στην Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων, στηρίζουμε την εξωστρέφεια, αντιμετωπίζουμε τις αντιξοότητες με σθένος, ζήλο και σκιαγραφούμε το μέλλον με αισιοδοξία και με δημιουργία.

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
WAVE MEDIA OPERATIONS IKE © 2001-2017
Internet Business Hellas