17 Δεκεμβρίου 2017
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Αύξηση σε αεροπορικές, οδικές και θαλάσσιες αφίξεις

29 Σεπτεμβρίου 17 - RE+D magazine
Αύξηση σε αεροπορικές, οδικές και θαλάσσιες αφίξεις

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε

Oργανισμός - ΕΛΛΑΔΑ

NAI Hellas

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

IBI Group

Σύμβουλος - ΕΛΛΑΔΑ

ΕΡΡΙΚΟΣ ΑΡΩΝΕΣ

Επενδυτική - ΕΛΛΑΔΑ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Antulio Richetta

Διευθυντής IBI Group
Θετική είναι η εικόνα της πορείας του ελληνικού τουρισμού για το 2017, όπως την αποτυπώνει το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ, Sete Intelligence, στη μηνιαία έκδοσή του, με κύριο χαρακτηριστικό το γεγονός, ότι όλοι οι δείκτες αεροπορικών, οδικών και θαλάσσιων αφίξεων καταγράφουν αυξήσεις.

 

Συγκεκριμένα, στα κυριότερα αεροδρόμια καταγράφηκε τον Αύγουστο αύξηση των διεθνών αφίξεων κατά 5,9% (8,0% αύξηση από την αρχή του έτους), ενώ η αύξηση στα περιφερειακά αεροδρόμια ανήλθε στο 5,4% και στην Αθήνα στο 8,3%, ενώ από την αρχή του έτους η αύξηση ήταν στο 9,2% και 4,7% αντίστοιχα.

Παρόμοια εικόνα προκύπτει και από τα στοιχεία προγραμματισμού θέσεων στα περιφερειακά αεροδρόμια που από τον Μάρτιο έως και τον Αύγουστο παρουσίασαν αύξηση 8,3%.

Στην έκθεση του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ τονίζεται, ότι σύμφωνα με τον προγραμματισμό των αεροπορικών θέσεων στις 31/8, η αναμενόμενη αύξηση θέσεων σε πτήσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια για το σύνολο της θερινής περιόδου 2017 (Μάρτιος-Οκτώβριος) αναμένεται σε 8,6%.

Την ίδια στιγμή, υψηλότερη κατά 14,5% ήταν η αύξηση των διεθνών οδικών αφίξεων τον Αύγουστο, ενώ από την αρχή του έτους η αύξηση πλησιάζει πλέον το 10%, ενώ στις θαλάσσιες αφίξεις από Ιταλία παρατηρείται αύξηση 14,0% τον Ιούνιο και 12,4% από την αρχή του χρόνου.

Σε ό,τι αφορά την εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση, σύμφωνα με την Έρευνα Συνόρων της ΤτΕ, τον Ιούλιο η κίνηση αυξήθηκε κατά 10,2% σε σχέση με τον Ιούλιο του 2016 και οι ταξιδιωτικές εισπράξεις εμφάνισαν αύξηση κατά 5,3% (6,4% στο 7μηνο).

Η πολύ καλή πορεία του ελληνικού τουρισμού αποτυπώνεται και στη βελτίωση που δείχνει ο Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης στις περισσότερες αγορές του ελληνικού τουρισμού και στην πλειονότητά τους κυμαίνεται σε υψηλότερα επίπεδα από τον αντίστοιχο δείκτη του μέσου όρου του ΟΟΣΑ. Δεδομένου ότι η καταναλωτική εμπιστοσύνη αποτελεί σημαντική παράμετρο για την πραγματοποίηση ταξιδιών αναψυχής, το στοιχείο αυτό δείχνει προοπτικές διατήρησης της ισχυρής ζήτησης για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, σύμφωνα με το Sete Intelligence.

 

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
WAVE MEDIA OPERATIONS IKE © 2001-2017
Internet Business Hellas