Σάββατο
24 Ιουνίου 2017
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νέος κώδικας δεοντολογίας στις τηλεπικοινωνίες

22 Ιουλίου 08 - RE+D Magazine
Νέος κώδικας δεοντολογίας στις τηλεπικοινωνίες

DEALS

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΠΩΛΗΤΗΣ
22 Ιουνίου 17 Wanda Commercial Properties St. Modwen Properties - Vinci
09 Ιουνίου 17 DivcoWest Properties Brickman Associates

ΜΕΤΟΧΕΣ

ΔΕΙΚΤΕΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Στην έκδοση Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές, προχώρησε η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ, κατόπιν της ολοκλήρωσης και της σχετικής δημόσιας διαβούλευσης με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς. Επισημαίνεται ότι η αναγκαιότητα έκδοσης του Κώδικα Δεοντολογίας προέκυψε λόγω της πληθώρας καταγγελιών καταναλωτών για προβλήματα που παρουσιάζονται στις προσυμβατικές και συμβατικές τους σχέσεις με τους παρόχους. Για το λόγο αυτό, ο Κώδικας Δεοντολογίας περιλαμβάνει κανόνες και συστάσεις για κάθε στάδιο της σχέσης μεταξύ των παρόχων και των καταναλωτών (τόσο πριν την υπογραφή της σύμβασης όσο και κατά τη διάρκειά της). Μερικά βασικά σημεία που περιλαμβάνονται στον Κώδικα είναι τα ακόλουθα:

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
WAVE MEDIA OPERATIONS IKE © 2001-2017
Internet Business Hellas