26 Μαρτίου 2017
ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νέος κώδικας δεοντολογίας στις τηλεπικοινωνίες

22 Ιουλίου 08 - RE+D Magazine
Νέος κώδικας δεοντολογίας στις τηλεπικοινωνίες

DEALS

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΠΩΛΗΤΗΣ
23 Μαρτίου 17 Union Investment Skanska
21 Μαρτίου 17 Chow Tai Fook Enterprises TPG Capital

ΜΕΤΟΧΕΣ

ΔΕΙΚΤΕΣ

ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ

ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

ΠΡΟΣΩΠΑ

Στην έκδοση Κώδικα Δεοντολογίας για την παροχή υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών στους καταναλωτές, προχώρησε η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ, κατόπιν της ολοκλήρωσης και της σχετικής δημόσιας διαβούλευσης με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς. Επισημαίνεται ότι η αναγκαιότητα έκδοσης του Κώδικα Δεοντολογίας προέκυψε λόγω της πληθώρας καταγγελιών καταναλωτών για προβλήματα που παρουσιάζονται στις προσυμβατικές και συμβατικές τους σχέσεις με τους παρόχους. Για το λόγο αυτό, ο Κώδικας Δεοντολογίας περιλαμβάνει κανόνες και συστάσεις για κάθε στάδιο της σχέσης μεταξύ των παρόχων και των καταναλωτών (τόσο πριν την υπογραφή της σύμβασης όσο και κατά τη διάρκειά της). Μερικά βασικά σημεία που περιλαμβάνονται στον Κώδικα είναι τα ακόλουθα:

Σχόλια

Πρέπει να συνδεθείτε για να κάνετε ένα σχόλιο
Internet Business Hellas